Cerennn03 HavvaMerve benim doktorum o kadar Umursamaz Bi kadındı ki zaten. Eşim asker olduğu için doğudayız malesef olanaklar çok az memlekete döneceğim en kısa zamanda çünkü burda başından atıyor sadece
Cerennn03 ddiilleekk benimde aynıydı hergün yumurta yiyordum çoğu kadına kokarken oh dedim tam 5.haftanın sonunda dünyam karardı. Ama bebek bu dönemde zararlı bişey yedirmek istemezmiş annesine inşallah geçer hemen
Raymalifalitiko Cerennn03 benim kokuya bile hassasiyetim var ust komsu yada alt komsu her gün soğanlı birsey yapiyor bennkosa kosa lavaboya gidiyorum.. ama bu ara hafifledi 13 haftadayim sizim gibiydim bana prilam bile kar etmiyordu su bile içemiyordum..
Fatma_7 Cerennn03 bence herşeyi göze almak gerekiyor ben çok kusuyorum ve çok öğürüyorum zaten karnımda ağrısını da hissediyordum. Düşecek diye kesin bişey tabiki yok ama her ihtimal göz önünde bulundurulmalı
aymus Aleynabardak bende yatmadan iki alıyordum bir kutu bitirdikten sonra ikinciyi almak için gittiğimde bir sabah bir akşam aç alabileceğimi söyledi sabah almam gün boyu rahat kalmam da etkili oluyor sorup deneyebilirsin canım geçmiş olsun
Aleynabardak aymus evet gunduz almadigim.icin ilaci sanki bosuna iciyormusum.gibi geliyot . Neyseki doktorum.aksam 2 gunduz 1 tblt al dedi eger etki etmesse zofer dedii bakalimmm rabbim.hepimize kolaylik.versin