E-v-A101 Ayselmags sooooon 16 olacak bir saat sonra ara ara bebeğin toplanması dışında hiiiç bir sıkıntımız yok Oğluş şafağı uzatacak sanki🤭
-Mrv- Ayselmags hayırlısıyla o zaman da gelir inşallah 🙏 zaman çabuk geçiyor ☺️ Gerçi son günler biraz daha zor geçiyor ama😁
Ozerhome Ayselmags şafak programda 46 ama ikinci sezeryan olacağı için 1hafta 10 gün falan öne alıyoruz bakalım kendi ne zaman gelmek isterse diyelim 😄
Bittercikolataa likapaa53 1 hafta geriden geliyor benim bebis🥰 2181 sizin bebis kac kilo yeter ki saglikli olsunlar ❤️
likapaa53 Bittercikolataa bizim 32. Haftada 2100 gramdı yarın gidicez 35+2 de bakalım ne kadarlık olmuş canım😍
Bittercikolataa likapaa53 masaAllah bizim sadece 300 gran eksigimiz var ama çok şükür Doktorum önemli bir sayi değil dedi🥰 Nasil besleniyorsunuz son zamanlar da canım ben sut ve süt ürünleri yeyip içemiyorum nidem bulaniyo😔