Bittercikolataa likapaa53 masaAllah bizim sadece 300 gran eksigimiz var ama çok şükür Doktorum önemli bir sayi değil dedi🥰 Nasil besleniyorsunuz son zamanlar da canım ben sut ve süt ürünleri yeyip içemiyorum nidem bulaniyo😔
Dilara1503 Ayselmags bizde son 30 ama sezaryen olacağı için 23 sanırım daha gün almadık heyecan tavan🤭