Glakky1 Eminerahman sizde sağlıkla alın inşallah ❤️ ben sezeryan olacağım 37 gün den daha erken olur benim ki ama şuan uygulamada 37😘
Fatmaaygzr Aslında son 44 gün ama 38. Haftada doğum olacak o yüzden son 29 🤭😅 ay buraya yazarken daha iyi anladım ne kadar az kalmış 🤭😳🤗
heyymomm Ayselmags son 33 adet ağrısı gibi ağrılarım var çok ve genital batması acaba ne kadar kaldı gelmesine 🙄🥰
Ayselmags heyymomm inwaAllah vakitinde gelir. Bende agri fln yok ama cok haraketli dayanamiyorum artik😖 hareket etdikce midemi kidikliyor sanki kotu oluyorum😬
Eminerahman Glakky1 hayırlısı olsun canım benim sağ sağlim al kucağına 🙏💐benim doktor normal olur dedi bakalım beklemedeyiz 😊
-Mrv- Ayselmags hayırlısıyla o zaman da gelir inşallah 🙏 zaman çabuk geçiyor ☺️ Gerçi son günler biraz daha zor geçiyor ama😁