Baby nest istediği kdar büyük olsun bebek dönmeye başladığı andan itibaren çok da bir esprisi kalmıyor 6 ay yatar diyen yapılır 6 aylık çocuk onun içinde durmaz asla. Ben biminkini almadım yeni Hamileydim kall atışı biek duymamistik almak istemedim ama şoktan alacağım 50 lira sonuçta. Baby nesti çok kullandım diyen kadar pek kullanmadim diyen de çok var. Hele uyanıkken baby nestte 3 4 aydan sonra asla durmaz bebek daha dik pozisyonda etrafa bakmak ister uyanıkken oyun halısı daha iyi olabilir o aylarda velhasıl kelam bence baby neste fazla para vermeye gerek yok.