MehZey canım benim ikinci doğumum bu o yüzden beklemek istemiyorum ilk doğumum 39 hafta normal oldu. Bunda sezaryen istedim tekrar normal doğum istemiyorum. İkinci doğumum olduğu içn sorun yok erken alınacak benim ve doktorumuzun kararı ile. Bakalım nasip kısmet tsbi biz böyle plan yapıyoruz da 38den önce kendisi de gelmek isteyebilir o da kader kısmet. Ama gelmezse sezaryen 🙅🏻♀️