monaroza MehZey 3500 dü dün 38+1 haftalıktı boyu da 51 cm en fazla cumaya kadar bekleriz dedi doktor kendisi gelmezse suni sancı verilecek işte çokta korkuyorum ama bakalım ne olacak
monaroza MehZey Evet daha var ve iyice kilo alabilir birkaç hafta daha beklese ben de doktorum da allah korusun sağlıkla ilgili bir sıkıntı olmazsa hiç sezaryen istemiyoruz o yüzden dünden beri squat hurma merdiven inip çıkma falan hepsini yapıyorum 😂
Burciin19 Btm571 ya nişanım dünden beri geliyor ama hiç başka belirti yok bide isal var sadece beklentide olmakta çok zor