MehZey yok canım benim de ilk gebeliğimde doğumdan 2-3 hafta öncesinde 2cm açılmam vardı yani 37haftalarda. 38+5te nişanım geldi 39+1de sancım geldi doğurdum. Açılma önce olr nişan önce olur gibi bişi yok 🌼 hatta suyum hiç gelmedi mesela patlattılar doğumhanede