Kizimveoglumm ilk doğumumda suyum geldi normal başladık 12 saat boşu boşuna kendine deli gibi sancı çektirdim açılmam ilerlemeyince sezeryana alındım benimki biraz zor geçti normalden sonra sezeryan sıkıntılı ☹️ Açılman var bebek olması gerekenden aşağıda olunca çekiştirme de kaçınılmaz oluyo bide ben panik yaptım deli gibi titriyodum korkudan hiç panik yapılacak bişey yok bendeki 12 saat çektiğim sancının paniğiydi 😂tabi sürekli sakinleştirici yediğimden en güzel anları çok hatırlamıyorum çıktıktan sonra çok ağrım olmuştu 1-2 saat o acıyı hatırlıyorum ama çok çok normal yani kaç kat kesiliyorsun sonuçta 1-2 saate ağrı kalmadı ağrı kesici veriyorlar zaten tek sıkıntım sürekli yatmaktı bide sonda çok canımı yakıyordu hareket ederken ilk kalkmam kolay oldu öyle çok bi acı hissetmedim sadece kalkarken kendim kalkamıyordum yürüme falan hiç sıkıntı yaşamadım merdiven inip çıktım gaz çıkartmak için sürekli hiç sezeryan olmamış gibiydim 😂 gaz çıkartana kadar zaten hersey ondan sonra pamuk gibi oluyorsun yemek yiyorsun istediğin gibi oturuyorsun ben son akşam çıkartmıştım o akşam hep koltukta oturdum bi bacağım altımda ziyarete gelenler nasıl sezeryanlısın sen diyodu yatmaktan popom ağırdığı için mecburdum orası daha rahattı 😂 gaz çıkartmak için bol bol sıvı al rezene içebilirsin bol bol yürü merdiven yakınsa merdiven in çık tek sorun o oluyo çünkü bide son akşam çok şiddetli baş ağrım olmuştu önce iğne vurdular ama geçmedi ağlamıştım çok sonra bi Hap verdiler geralgine hapın adı çok iyi gelmişti bikaç dakikada ağrı falan kalmadı mükemmel bisey onu söyleyebilirsin doktoruna öyle yani korkulucak bisey değil ☺️☺️