Kizimveoglumm spinal iğnesi sana vurulmadan önce başını önüne eğeceksin o esnada çok ama çok rahat bırak vücudunu çünkü asla ağrımıyo çok kolay yapılıyo ama sen kasarsan ağrı kalıyor bedende
ameliyat esnasında sadece doktorunla sohbet et veya başında ebe duruyor onunla konuş bişey duymuyosun zaten bebeğin sesi 5dk da gelir 🙂 miden bulanırsa bebeğin bağını keser kesmez iğne yapıyolar damar yolundan o uyku veriyo ama süperde geçiriyo bulantını
ameliyat çıkışı aşırı üşürsün sana kalın battaniye tarzı şeyler sararlar ama kalın çorap koy ki bedenin çabuk ısınsın
hissetmeye gelince ben 3saatte hissettim 5saatte de yürüdüm ama 2 ay önce yengem doğum yaptı o 5 saatte hissetti 7saatte yürütüldü bence o anestezi oranına ve kişiye bağlı birazda bazısını çok etkileyebiliyo