Kizimveoglumm ameliyatta kafanı saga sola cevirme bana hemsire cevirme miden bulanir dedi ben saga sola baktım sonra hafif midem bulanir gibi oldu ama kusmadım 3de spinal yapildi saat aksam 12 de uyusuklugum gecti dikislerimin acisini hissetmeye basladım ama ağrı kesici yaptır mutlaka rahatlatıyor 12de ayaklandım ilk adım zordu sonra hemsirelere ben tek yururum dedim tek basima yurudum bir de uyusturulduktan snra sonda takilmasini iste ilk tuvaletinde acı olabilir. bu arada.gaz için kayisi hosafı iç yoksa ben kayisi meyve suyundan icmistim gazimi cikarmistim o gün.bas agrın sonradan olmamasi için kahve tüket eve geldiginde de kahve iç.suyu 3litre iç hastanede ödemini atarsın benm ki güzel gecmisti surekli yurumustum.hemen toparlanmistim.abur cubur da götür gece ben cok acikmistim hastanede corbadan baska bir sey vermiyorlardi 😁 olumsuz tek bir şey yasadim oda karnima gelip gidip bastiriyorlardı o çok acıtmistı onun disinda her sey guzeldi 😊