Kizimveoglumm alenrenas1 50 gün oldu doğum yapalı Happy kidse geçtim ama buradan ayrılamıyorum da 😂 spinal oldum ameliyathaneye girdikten sonra hemşirenin de yardımıyla omuz ve kafanızı olabildiğince aşağı düşürüyorsunuz ki epidural yapacak yeri güzelce bulabilsin doktor korkmayın sinek ısırığı gibi hiç acımayacak. Sonra yatıyorsunuz ve iki dakikaya belden aşağı uyuşuyor ameliyat başladıktan sonra dokunmaları çekiştirmeleri vs hepsini hissedeceksiniz hatta karnını kestiğini bile ama acı kesinlik yok..midem bulanıyor dediğinizde hemen serumunuza bir şey katıyorlar ve anında geçiyor. 5 dakika sonra bebeğin sesini duyuyorsunuz 40 dakikaya da sizi çıkartıyorlar. Birkaç saat hissetmeyeceksiniz ben ikindi vakti 5’ ye doğum yaptım gece 12 gibi de ilk yürüyüş için kalkmıştım, uyuşma geçmeye başlayınca ağrı ve sızlamaları hissetmeye başlıyorsunuz emin ol hepsi dayanılacak şeyler her şeye değiyor 💕 odanıza geldiğinizde en az 3 bardak kahve tüketin baş ağrınızı engelliyor ve bol bol kayısı üzüm karışık hoşaf hazırlayın doğumdan önce hastaneye götürün ya da biri getirsin mutlaka unutmayın. Yemeklerinizle ya da normal zamanda sık sık tüketin, wc olayı zor olduğu için baya bi etkisi oluyor