Asu bcbkerem birkaç güne iyileşti, ama biraz yediklerinede dikkat etmen gerekiyo, benm ilk doğumumdan sonra çıktı zaten, bakalm bu ikinci doğumda neler olucak
RabiaYrkAcar bcbkerem ilk haftam soğum sonrası cerrahda geçti hiçbir müdahale yapamıyorlar yeni Doğum olduğu için
Esracim bcbkerem ben bekarken de vardı şimdi 4. Adayın yine var malesef ama dış hemoroid. Banyoda yaptığın sıcaklıktaki suyu tutarsan rahatlarsın. Bol posalı yiyecekler ve yürüyüş yapmak etkili. Eğer kanaman çoksa ve ağrın da çoksa önce kadın doğuma şöyle onlar genel cerrahi bölümüne yönlendiriyor ilaç verir
Arya92 Benim acısının gecmesi 10-15 günü buldu.gulmek hapsurmak oturmak kalkmak nekadar zormuş meğer. Doktorum cerraha yönlendirdi.cerrahta proctolog krem ve ultraproct fitil verdi.fitil çok iyi gelmişti toparladı iç kısmı falan.benim dışta baya fındık kadar olmuştu.iceri it dedi.ama ne mümkün içeri itmek onu.sonra kendiliğinden küçüldü.ama içte de var hemoroid sonradan ictede oluştu.o agrimiyor ama tuvaletten sonra falan hep içe itmek gerekiyor.salata çorba falan bir ara hep öyle beslendim. Ne hamilelik bizi buldu hemoridte🤦24.haftada falan oldu sanırım şuan 36 dayız hala duruyor ama agrimiyor
SevDin bcbkerem aynen bende öyle yapıyorum canım bol bol su tutuyorum ama doktorunuz bir öneride bulunursa yazın mutlaka benim daha 1 haftam var randevuma
bcbkerem SevDin bugün doktora gittim bana fitil ve krem verdi iyileşmezsen cerraha görünmen gerekir dedi canım umarım iyi gelir ilaçlar
Nesomer bcbkerem bende hala kabızlık yaşıyorum 23+2 oldum ama hem şişlik hemde kaşıntı vardı bende travazol diye bi krem aldım eczaneden o biraz orayı yumuşattı ve kaşıntıyı 2 güne geçirdi çok geçmiş olsun arkadaşım inş çabucak doktorsuz kendi kendine iyileşirsin
Nesomer RabiaYrkAcar valla günde 1 kez sürdüm yaklaşık 3 gün devamlı kullanınca geçti şuan yine kabızlık çekiyorum ama en azından kaşıntım yok şükür 🙏🏼
SevDin bcbkerem çok geçmiş olsun canım çok sağol bilgi verdiğin için benim de bu gece uyurken birtanesi kendiliğinden patlamış sabah kalkınca çok korktum kanı görünce şimdi biraz daha iyiyim bende haftaya sorucam artık
mrvgun Bana da doktor daflon oral tablet, procto gylvenol krem ve fitil verdi, iki gündür kullanıyorum hafifledi şükür 🙏🏻
klcserpil bcbkerem canim pamuga hakiki zeytinyagi döküp hemoroidli bölgeye surebilirsin o rahatlatiyor bayağı,bide tabi cok yakmayacak sekilde sıcak suya oturabilirsin ama yinede önce bi doktora danismalisin,cok gecmis olsun...
bcbkerem klcserpil yaa beni zeytinyağı hiç rahatlatmadı 😞 doktorumda aynısını söyledi çok sıcak olmasın ama rahatlatır dedi
RabiaYrkAcar bcbkerem kesinlikle görürsün benim kullandığım krem ben lohusayken kullandım kullandığım müddetçe çok rahattım