bcbkerem klcserpil yaa beni zeytinyağı hiç rahatlatmadı 😞 doktorumda aynısını söyledi çok sıcak olmasın ama rahatlatır dedi
SevDin bcbkerem amin canım benim inşallah bu arada sana yazdığı kremi ben hamilelikten önce hemoroidim çıkınca kullanıyordum şimdi hamile kalınca bişey olur diye korktum demekki hamilelikte de kullanıyormuş çok sevindim valla o kremin çok faydası var
Nesomer RabiaYrkAcar çok fenaydı 2-3 gün bekledim ama geçmedi hele gece hiç yatırmıyordu hatta eşim eczaneye sahurda gitti de o kremi aldı allahım kimseye yaşatmasın çok zor
RabiaYrkAcar bcbkerem kesinlikle görürsün benim kullandığım krem ben lohusayken kullandım kullandığım müddetçe çok rahattım