Aynı dert bendede var 36+6 olduk 37 haftayı tamamlamayı bekliyoruz. Tansiyonum 15/8 gördük 24 saatlık idrarda protein kaçağı görüldü zehirlenme yaşamışım pazartesi yada salı Doğuma gircem allah yardımcımız olsun bebeğin kilosu kaç bende korkuyorum kuveze gircek diye inş bir sorun yaşamayız 🙏🏻