Teacher34 aç kalmış canım doğduktan sonra sezeryan sonrası yoğun bakıma aldılar beni bebeğim de yanımdaydı
Refakatçı vermediler tek başıma ilgilenemedim ameliyatlı halimle mama da vermediler sütüm azmış emdi ama işe yaramadı ve açlıktan sarılık oldu canım ☹️😔