firdevs MuratZeynepDiner canım benim de 37. Haftamı bekliyorlar sezeryan yapacaklar Pazartesi gününe kadar burdayım küvez konusunda bebişin iyi gelişmişse girmez küveze arkadaşım 34 haftalık doğum yaptı küveze girmedi belli olmuyor yanı
MuratZeynepDiner firdevs haftayla alakalı değil gelişimle mi alakalı oluyor.benmde ilk defa 13 lerde cıktı tansiyonum canm ctesi tekrar gtcm bugun itibariyle tam 37 haftalıgz bakalım.ödemde cok var bende özleikle tek ayağım cok şiş
firdevs Ezgiiiii evet canım 24 saat idrar biriktirdim içindeki protein değerine baktılar normalde 120 falan olması gereken sonuç bende 320 hatta bi kaç sayı üstüydü ordan anlaşıldı ☹
Burcum Zera_ER hayırlı uğurlu olsun Zehra. Allah analı babalı büyütsün. Çok sevindim adına😊 sen nasılsın? İyi misin?
Zera_ER Burcum ay valla doğurdum😂 1 haftalık oldu bugün sanki 7 senedir benmle gibi hersey oke çok sükür darısı sizin başınıza 😊
DnHazrlklar firdevs canım 120 normal de gebelerde 300 mg o değer doktorumda öyle dedi internettede öyle yazıyor 300 mg ve üzeri diye seninki çok az geçmiş stres olma sakın ☺
Zera_ER MuratZeynepDiner yok canım girmedi ama hemen emmedi sarılığı yükseldi saat başı emzire emzire düşürdüm onun dısında hersey iyi☺
Burcum Zera_ER Çok sevindim canım 🎈 Allah upuzun, sağlıklı ömürler versin inşallah🙏🏻 Amin, sen sıranı savdın artık heyecanlı bekleyiş bizde😍 öpüyorum minik kuzuyu💕
firdevs Zera_ER Allah ömür versin canım benim de 36+5 ama illa 37 yi görelim dedi doktor Pazartesi veya salı alacak o yüzden sezeryana 😓
Zera_ER firdevs ay hic korkma sezryeninde ilk 2-3 günü zor sorası kolay☺ Bende zorunlu oldum bebeğimde sadece sarılık yükseldi erken geliolar ya biraz ne yap ne et sadece emzir sana tek tavsiyem cnkü ilk günler inanlmaz zor oluo memeyi tutması falan
Zera_ER Burcum Allah tamamına erdirsin seninkide inş😍 Bütün beklemelere değiyo bambaşka bişey sennde güzel haberlerni görürüm inş burda öptük bizde ☺😘😘
Zera_ER firdevs alırsın inşallahh💛 Ciğer geliştiricini olduysan bisecik olmaz haftası kilosu falanda gaet güzel.. bende öle 2 gün beklettik sadece Allahn izniyle hicbiseycikde olmadı hep güzel düşün ki güzel olsun💛