Leylaaa38 canım profil resmiden tanıdım seni gsliba tüp bebekle yada aşılamayls hamşle kalmıştın. En dikkat etmen gerekn zamanlar şu an . elinden geliyorsa 3 ay yat. Benim arkadaşım 3 düşüğü vardı korkuyordu bu hamileliğinde 3 ay yattı dinlendi evin tozunu bile almadı kadın tuttu ailesi geldi yardıma vs hep yattı. Lütfen sende yat. Bak ben hamile değilim istiyorum olmuyor malesef. Ama sen bebegin için yat dinlen lütden moral çok önemli iyi düşün iyi olsun