Leylaaa38 Öncelikle lütfen sakin ol kendini yorma ayakta kalma yat dinlen doktoruna haber ver. İçin rahat etmezse git acile müdahale ederler ama sakinlik öncelikle stres oldukça kötü olursun..bende de olmuştu 1 keresinde peçeteye gelmişti kırmızıydı hemde yerleşme kanaması bile olabilir iyi şeyler düşün..Allahın izniyle hiçbişi olmaz korkma