Leylaaa38 Sedaabdullah inşallah kuzummm🙏🏼🙏🏼 Ve hayırlı olsun inş bende kalp atışını duyarım haftaya… eminim çok güzle bir duygudur😍😭
Sedaabdullah Leylaaa38 üzme kendini dua et bol bol dinlen yat hiç kalkma ümitsizliğe kapılma olucak sennde 😘
Sedaabdullah Leylaaa38 yaaa hadi hayırlısı olsun canım içini herzaman ferah tut ne kdarlık dedi doktor
Yeppudaa Leylaaa38 ohh çok şükür .postunuzu yeni gördüm hepsini okudum .nasıl kortum birşey olmuş mu dur diye .çok şükür kendini yorma tmmi . Rabbim kucağına almayida nasip etsin inşallah
Merveemin_96 Leylaaa38 bende dün kesenin içindeki bebişi gördüm haftaya kalp atışını duyacağız inşaallah
Leylaaa38 Merveemin_96 aaaa Dün kac haftaliktin?😳🌹 Bende haftaya Yine keseyi görecegim Biraz büyümüs halini diger Hafta da kalp atisi 😘