Ben 6 haftalık hamileyim.hamileliğime sevinemeden kese etrafında kanamam olduğunu öğrendim.iğne ve düşük önleyici hap verdi doktor.tuvalet harici kalkmayın ilk haftalar çok tehlikeli oluyo ev işi flan hiç düşünme dinlen.rabbim bebeklerimizi korusun.Bu arada kanamadan dolayı ağrım oldugunu söylemişti doktorm