Rmysmt bende de polikistik over var ve adet düzensizliğim vardı. Ama hamile kaldım. Kafaya çok taktığım bir beş aylık bir dönem vardı. Olmadı zaten o süreçte. Ama ne zaman ki kafaya takmayı bıraktım başka şeylerle uğraştım kendiliğinden oldu. Tek sorun stres yapmak ve biraz kilon varsa ver çok daha rahat oluyor kilo verince. Darısı sana olsun inşallah 🙏🏼