Rmysmt merhaba ☀️ bende polikistik over hastasıyım , bahsettiğin ilacı bilmiyorum ama bana doktor tarlusal vermişti adetimi düzene sokmak için meğer o ilaç gebelik oluşsa bile düşüğe sebep oluyormuş ben doktorumu değiştirince öğrendim o yüzden ilaçları iyi araştırmak gerekiyormuş onu anladım . Bende önce klomen kullandım hamile kalmak için 3 ay gebelik oluşmadı daha sonra femara ve çatlatma iğnesine başvurdum yanında ınofolic ile beraber ve hamile olduğumu öğrendim . Ama daha 4 aydır düşünüyormuşsunuz doktorun bahsettiğim ilaçların erken olduğunu düşünebilir ben 1,5 senedir evliyim 7,8 aydır bebek düşünüyorduk . Şunu da ekleyebilirim ultrasonda gözükmesi dışında polikistik over belirtim yoktu doktor en kolay tedavi edilen hasta türü demişti çünkü fazla kilo hamile kalmayı zorlaştıran bir etkenmiş 🌼 son olarak da asla kafana takma oldu mu olucak mı gerçekten psikolojik olarak çok yıpratıyor insanı 😇