44_58_44 Rmysmt ben ikinci kutuyu aldım doğum sonrası adet olmazsam yerim diye valla ben çok memnun kaldım inşallah şifa olur herkese
Saziyersin oykuduru21 qnladim ben en basinda söyledim zaten yuksek çıkıyordu 12 haftqdayim bende insülin kullaniyoruz seker yüklemesi olmayacak bizim
44_58_44 Rmysmt evet ovulasyon testi de kullandım bol su içtim folik asit kullanmaya devam ettim hep canım Çok şükür rabbim nasip etti 🤲🥰
Mucizemmm67 Bendede polıkıstıkover hastalıği vardı normal yollarla hamıle kalma şansım çok duşuk tü hemen tüp bebek tedavisi uygulandı suan 12. Haftalık hamıleyım rabbım Herkese Nasıp Etsın 🙏🤱🤰
momelif Rmysmt cevremde kullanan ve etkilerini gorenler olmasa bnde kullanmazdm ilac bu tarz seyleri kullanmaya fobim vr ona ragmen kullaniorm cunku birinci derecelerdb etkilerni duydm ama insallah hepmz icin ne iiyse o olsun