Embriyo transferi yapıldığı gün başladım kullanmaya. Vajinal fitil olarak alıyordum. Doktor kesmişti kanamam olunca tekrar basladık ama inanılmaz baş ağrısı yapıyor. 2 gündür başımı kaldıramadım parol almazsam gözlerimi açamıyorum. 1 ay daha kullanacağım umarım vücudum alışır