Ayskem Mervee8 riskiniz varsa devam edin hiç bir zararı yok çok faydalı bi ilaç sadece çok uyku yapıyor
Mervee8 Aryam-15-15 Doktorum kanamam olunca ağızdan içmemi söyledi onun için ben de kanamaya iyi geliyo diye demek ki ağızdan devam etmek istiyorum
Tubafysal Mervee8 ben günde 3 kez bir ağızdan bir vajinal progestan kullanıyorum günde 2 kez crinone jel kullanıyorum günde iki kez prolutex iğne vuruyorum göbekten 3 günde bir de kalçadan proluton vurduruyorum.
Mervee8 Tubafysal Sizinde kanamanız mı var . bende prolutex kullanıyodum göbekten bulamadığım için progestan dex göbekten başlıcam ve ağızdan 200mg progestan kullanıyorum
Minnak-kiz66 Mervee8 Ben kullaniyorum canim, hem ilacini aliyorum gunde 2 kere 5 gunden 5 gune de igne vurunuyorum
Tubafysal Mervee8 benim 6 gebelik kaybım var bu 7.gebeliğim ve bebeğim gelişimi tam haftasına uygun olsa sa kesenin gelişimi geriden geliyor ve rahimde kanama bölgesi var hepsi düşük önleyici ve kese gelişimi için
Minnak-kiz66 Mervee8 ayni şekilde baş dönmesi cok oluyor bende ve asiri bir yorgunluk cokuyor.Bende kanama olmustu arada hala geliyor o yuzden bebek zor tutunuyor dediler o yuzden verdiler