Minnak-kiz66 Mervee8 cok sukur dusuk riski bitmis biz biraktik igneyi de hapi da darisi sana olsun insallah canim 🙏
Mervee8 Minnak-kiz66 Bende 14.haftama girdim geçen hafta yine oldu kanamam ama doktor ilaçlarımı hepsini kesti çok şükür şimdi yok kanama inşalalh olmaz