Mervee8 genelde ilac yapmıyor hatta kasikta şiddetli ağrı olunca engelliyor gibi kasiga doğru agrin varsa enfeksiyon olabilir bu aralar bende var kasiklarim çok ağrıyor enfeksiyon dediler toz ilaç veriyorlar . 1 hafta geçiyor yenileniyor. Ama eger ağrın çoksa kesinlikle doktoruna gitmelisin