Susam-ve-Annesi Mervee8 ben Progestan 12 saatte 1 vajinal proluton depot iğne başlarda 3 günde bir sonra haftada bir yaptırdım doktorum 2 kez endol fitil yaptı doktorun ne diyorsa yap çok şükür geçti kanamalarım falan
Mervee8 Susam-ve-Annesi Ben 1 defa endol fitil kullandım onun yararı oldu mu size bu arada makattanmı oldu fitil vajinadan mı ?
ozlem0108 Mervee8 merhaba, ben 11. Hafta hafif 12. Hafta çok yoğun bir kanama yaşadım.çok şükür bebeğim tutunmayı başardı.bu dönemde hafta da 1 iğne,hergün sabah akşam progestan kullandım.
Susam-ve-Annesi Mervee8 fitil makattan doktor çok ii olduğunu söyledi hatta bi tane de yedek verdi işe başlarsan kullan dedi Progestan vajinadan kullandım
BegumIscanTunc Mervee8 inşallah canım birde bol bol yat Uzan dinlen bana doktorum 15 haftaya kadar yaticaksin kalkmicaksin dedi ev haricî ben şuan yeni yeni kalktım işte sende yat dinlen
Mervee8 BegumIscanTunc Bende artık yatıyorum canım umarım devam etmez doktorum kanaman yoksa vajinal kullan olursa ağızdan al dedi progestanı hangisi daha faydalı olur bilmiyorum
BegumIscanTunc Mervee8 canım kanama bitene kadar ağızdan alıyorsun kanaman bitince vajinal fitil olarak almaya başlıyorsun bende o şekilde kullandım
Mervee8 BegumIscanTunc Canım kanamam yok şuan ama ağızdan devaö ediyorum sıkıntı olur mu acaba sanki ağızdan daha etkili kahverengi akıntıyıda kesti bende bu arada karın ağrısı yaptımı sizde ?
BegumIscanTunc Mervee8 vajinal en etkili yolu canım ben doktoruma sordum o bile vajinalin etkisi daha fazla dedi
Razz7020 Mervee8 ben 200lük olanı sabah akşam bazen içiyorum bazen fitil. Ama fitil yap dedi en son randevu da şuan fitil olarak kullanıyorum. 3günde birde iki doz progestan kalçadan vuruluyorum son kutum birazdan vurulmaya gideceğim. Sonrasında bırak dedi bir aksilik olmazsa🤲🏻🤲🏻
Beyzasrvn Mervee8 genelde ilac yapmıyor hatta kasikta şiddetli ağrı olunca engelliyor gibi kasiga doğru agrin varsa enfeksiyon olabilir bu aralar bende var kasiklarim çok ağrıyor enfeksiyon dediler toz ilaç veriyorlar . 1 hafta geçiyor yenileniyor. Ama eger ağrın çoksa kesinlikle doktoruna gitmelisin
Seymassrioglu Mervee8 yarıyor kanamam durdu zaten düşük tehlikesi var en ufak lekelenme de bunları kullandırıyor doktorum
Seymassrioglu Seymassrioglu Mervee8 bu arada ağız yoluyla alabilirsin çok yan etki yapacağını sanmıyorum ben her gün iciyrm bişi olmuyr vajina yoluna güvenemiyorum bı turlu
Mervee8 Seymassrioglu Ağız yoluyla alıyorum zaten 3 gündür vajinal pek bi etkisini görmedim bense baya yan etki yapıyo sabah öğle akşam kullanıyorum 200 mg artık ağızdan devam edicem napim 😒 karın ağrısı yapıyo mu bu arada 3 gündür ağızdan aldığımdan beri adet olucakmışım gibi karın ağrım var
Seymassrioglu Mervee8 günde sadece 1 kere alıyorum ben sen 3 öğün ağır olmuş doktoruna yaz bence sadece tek öğün igneyide haftada 1 kullanıyorum
Mervee8 Seymassrioglu Ben iğneyide hergün yapıcam progestan dex 25 mg ilacıda haftada bir kanamalarıö oluyo çünkü