Kucağına tabiki alıcaksın ama yapışık ikiz gbi sürekli alma kucağında sürekli uyumasına izin verme. 2-3 sene alırım nolcak diyenler de vardır elbette ama tecrübeli olarak söylüyorum lafla olmuyor. Kızım 2 yaşında resmen bütün yaşıyoruz başlarda kıyamadım aldım yemek yerken tuvalete giderken bile kucağımdaydı. Yemek hazırlayamadığım o kadar gün oldu ki bıraktığım da ağlıyordu. Halen beraber uyuyoruz yine yemek yapmaya mutfağa gittiğimde anne duu diyor. Evet düşününce çok güzel his ama gerçek hayatta baya zorlayıcı olabiliyor. 2 senedir ne uyku ne düzen kaldı işlerimi hemen bitirip kızımla ilgileniyim diyorum yanında insan olmadan durmuyor. Her bebekte aynı olmuyor tabi bnm kız fazla anneci bazı bebekler biraz büyüyünce normale dönüyor.