dorugunannesi34 merhaba, henüz doğum yapmadım ve ilk gebeliğim. Pek bir bilgim yok ama kendim için konuşayım, kucağa almazlık yapmayacağım inşâllah. Bebek ömründe bir kez bebek olup bana bağımlı oluyor, onda da dilediği kadar annesiyle bağı olsun istiyorum, Allah ömür verirse. Anne karnında daracık alanda sürekli temaslı bir halde büyüyorlar, doğduklarında ne kadar kundak vs olsa da temas olmadığı için bomboş bir dünya olarak algılıyorlar haliyle. Böyle bir strese girmesini istemiyorum. Kendi kanaatim bu yönde. Konuyla doğrudan ilgili değil ama sabah bir post görmüştüm, paylaşayım. Belki bir fikir olur size de.