Hanımlar herkez ayrı bi laf söylüyor bana çocuğunu doğunca sakın kucağına alıştırma sürekli istemesin ya böyle seymi olur bebeğim anne kokusunu almadan kucağımda olmadan nasıl olucak bebek bu illaki kucakta susucak yada ne bilim sürekli anneyi isticek gerekirse ana kucağı alır taşırım evin içinde siz neler düşünüyorsunuz ilk gebeligim hiç bı tecrübem yok şimdiden üzülüyorum 🥺sitrese sokuyolar doğumu olan anneler bebişleri aylık olanlar yardımcı olabilirmi🙈❤️