Miray0 Hamileyimasy evet pahalı ama hangi doktora gitsek aynı muayenesi ucuz olup memnun kaldığım doktor olmadı bi şehir hastanesini övüyorlar orayı denicem pandemiden dolayı bazen kapatıyorlarmış orayıda
Hamileyimasy Hav12316 Yusuf madendag nasıl bı doktor canım ikizler icin yeterli tecrübesi var mi acaba perinatolog mu kendisi
seymacambayraktar Hamileyimasy ben Erzurum dayım ama Kayseri’de doğum yapmak istiyorum 1 ay önce hem doktor ile tanışmak hem de sadece doğuma geleceğimi söylemek için dünyam hastanesinde Züleyha güzele gittim inanılmaz tatlı bi kadındı çok ilgilendi bide abdestsiz flan ameliyat yapmıyormuş dediler kiii görümcem iki çocuğuna da bu kadında oldu çok ama çok iyi ben çok beğendim Doğum için geleceğim Kayseri’ye muane ücreti 170 TL
Znurhalil Önceden dünyam Hastanesi’ne ibrahim demire gittim memnun kalmadım 17 haftadan beri Zerrin avula gidiyorum çok çok iyi bilgi vermesi yönlendirmesi 36 yım şuan bunu doguruyum birdaha kine yıne giderim Zerrin hanıma 🤭🥰
Fazis Esmayy388 canım yılbaşından önce hastanenin paketlerine göre 7000-9500-12.000 lira fiyatları vardı şimdi ne oldu ne kadar zam geldi hiç bilmiyorum
Fazis Esmayy388 tabi yine sorarım da unutmazsam biz yılbaşından önce ödedik zamlı fiyatlardan etkilenmeyelim diye son haftalarım olduğu için
Mom8 Hamileyimasy canım system hastanesinde eda Ülkü karakılıç var ona gidiyorum memnunum ekstra riskli bir gebeliğin yoksa ona gidebilirsin birde aynı hastanede Mustafa Ertürk var ben gitmedim ama çok öven arkadaş olmuş burda riskli bir gebeliğin varsada kesinlikle Mustafa başbuğ u öneririm kendi kliniği var
Hav12316 Hamileyimasy onu bilmiyorum cnm riksili gebelere bakıyor özel muayenesi 150 falan sanırım tam emin değilim
Aslina Hamileyimasy bende Yusuf madendağ a gidiyorum kürtaj sonrası genetik testlerimi falan yaptırdı çok iyi yaklaşıyor herşeye bakıyor falan ama hamilelikte gidip gitmemekte kararsızım bende pıhtılaşma var çünkü biraz tedirginim.
Mom8 Hamileyimasy anladım canım Mustafa Başbuğ perinatoloji uzmanı o sebeple önerdim diğerleride tecrübeli ve ilgili doktorlar ama system hastanesindekileri deneyebilirsin
seymacambayraktar Ebruuka ben öğretmen olduğum için 145 TL ye muane oldum indirimim vardı hesabıma göre normal ücret 170 diye düşünmüştüm
Ebruuka seymacambayraktar bende normalde 120 ye oluyorum ama zam geldiği için normal muane 180 olmuş bende 130 a oluyorum