Fazis Esmayy388 tabi yine sorarım da unutmazsam biz yılbaşından önce ödedik zamlı fiyatlardan etkilenmeyelim diye son haftalarım olduğu için
Fazis Esmayy388 aynen ben o paketi tercih ettim fotoğraf çekimi, oda süsleme, bebeğin ilk muayenesi, kuaför ikramlıklar daha vardı bi kaç şey hatırladıklarım bunlar gittiğinde broşür istersen daha iyi incelersin
Miray0 busraerdalll busraerdalll ben de tam tersi kızımda erşad beye gittim çok detaycı değil ama çok bilgili ve sakin herkesin istediği gibi değil ama teşhisleri tam herşeyi görüyor ve söylüyor göreceli bütün doktorlar 😊
busraerdalll Miray0 bende gidiyorum çok memnunum çok sakin insanın içini rahatlatan bı doktor yanında çok huzur buluyorum bir çok doktor değiştirdim en sonunda erşad hocayı buldum 😊
Temiz_bebek Bende 35 haftalık hamileyim başından beri Cevat Rıfat Cündübey doktoruma gidiyorum ilk gebeliğim bakayım ona göre özele geçerim dedim ama o kadar ilgili güler yüzlü ki insanın başka doktor seçiminde bulanasi gelmiyor ben çok memnunum
Temiz_bebek Randevu saatin geçse bile niye geciktin şöyle böyle diye azarlama etme daha hiç bulunmadı o doktorun yeri tamamen bir özel hastane olarak düşünüyorum