Hamileyimasy MerveKaya38 Mustafa başbuğ ve Tuncay bey iyi bence gerçi şimdi pahalanmistir muayene ücretleri yilbasjndan sonra yükselcek denmisti
Hamileyimasy mucizemm01 ikizler icin Cevat bey iyi mi acaba bilmiyorum ki duydum bı kaç kişiden de adını
Miray0 Ben memorial Özgüç Altuna gidiyorum memnunum.herkes Mustafa taş diye öldü gitti showdan reklamdan başka bişey değil iyi doktor ama ilgisiz
Hamileyimasy Miray0 ya ben Özgüç altuna doğum evinde çalışırken gidiyordum ilk kızımın kontrolleri hep ondaydi çok memnundum bu hamileliğimde de istiyordum ama memoriale geçmiş muayene ücreti 250 olunca gidemedim
Miray0 Hamileyimasy evet pahalı ama hangi doktora gitsek aynı muayenesi ucuz olup memnun kaldığım doktor olmadı bi şehir hastanesini övüyorlar orayı denicem pandemiden dolayı bazen kapatıyorlarmış orayıda
Tansucevizci Hamileyimasy Erciyes hastanesi Zerrin avul bizde hamileliğimin 6.ayında tanıştık çok memnun kaldım o kadar ilgili ki detaycı ki herşeyiyle mükemmel doktor 🙏🏻
Fazis Esmayy388 canım yılbaşından önce hastanenin paketlerine göre 7000-9500-12.000 lira fiyatları vardı şimdi ne oldu ne kadar zam geldi hiç bilmiyorum
Miray0 busraerdalll busraerdalll ben de tam tersi kızımda erşad beye gittim çok detaycı değil ama çok bilgili ve sakin herkesin istediği gibi değil ama teşhisleri tam herşeyi görüyor ve söylüyor göreceli bütün doktorlar 😊
Pinar_bktr38 EAydogdu aaa bende Mustafa hocam a gidiyorum ilk doğumu da onda yaptım bu ikinci gebeliğim yine ona gidiyorum sağolsun harika Bir doktor biz baba diyoruz eşimle ona gerçekten Babacan bı doktor
-Ozlemcelik388 Kesinlikle Zeki Yılmaz derim ☺️☺️ süper doktor 3 buçuk senelik hastasıyım şuan 30+3 günlüğüm ☺️ ilgisi karşılaması herşeyi net anlatması çok çok iyi 👍👍
Sumisalii MerveKaya38hastaneden ayrilip ozel muahane acmis ama ucretini bilmiyorum zerrin avulunki 200 tl
Hav12316 MerveKaya38 Mustafa Başbuğ cnm çünkü fakülte ile anlaşmalı tüm tahlillerini isteyip yapar bu dr hepsi biligili zaten