İlk trimester da olmayanlar doktoruna danışarak bence yaptırmalı, hastalık gebelikte olanlarda çok ağır seyrediyor, aşı hem sizin hem de dünyaya gelecek bebeğinizin immün sistemi için kesinlikle faydalı olacaktır. nisan ayında 31 hafta bir sezaryene girmiştim annesinin hiçbir kronik rahatsızlığı olmamasına rağmen akciğer kapasitesi %80 i bitmiş anne 3 gündür morfinle uyutuluyormuş ve bebek elimize pert şekilde geldi, dikkate almalısınız..