Selincansu123 37 haftalık gebeyim kizlar sağlıkciyim corona aşısı bizlerede açılmış yaptiricaz olan var mı kendimi çok yalnız hissettim benim gibi var mı aranızda kararsız olan
1235 Selincansu123 canım gebelikte etkisi bilinmiyor ben yaptırmıyorum emzirme dönemi için doktoruma danışacağım yarın
senakhrmn Selincansu123 Ben hamile olanlara yapılmıyor diye biliyorum. Yapılsa bile ben yaptırmam zaten çünkü henüz çok yeni ve gebeler üzerinde yeterince araştırması yok bence riskli.
Selincansu123 Esra-33 ben çok kararsızım ya inaktif olacağı için grip aşısınada benziyor ama bilemedim
Merve6521 Bende yaptırmayacağım canım hamileyiz ve yeni bir aşı gebelere yapılan çalışma açıklaması yok bile gibi sorun olmaz diyorlar ama yine de gebelikten dolayı düşünmüyorum bende
Selincansu123 1235 işte emzirme dönemi için bizi eş geciceklermis normalde bende emzirme dönemi istiyorum ama yazı geldi bugün bakanliktan diğer gruplara geçildiğinde öncelik hakkınız yanicaktir diye. Yani emzirme döneminde geçtiğimizde istesekte yapmayacaklar
NurrGnss Hamilelikte yapılmıyor diye biliyorum bende ancak doğumdan sonra yaptırmak istesek hakkımız gitmil oluyor mu bunu araştırmak lazım bence
Fizyoterapist Selincansu123 hamilelerde yapılan bir çalışma olmadığı için önerilmiyor. Ben de yaptırmayacağım.
Selincansu123 Fizyoterapist bende çok kararsızım hakkımız yanmasaydi emzirme dönemi yaptiricaktim ama yanicakmis sıra ne zaman gelir Allah bilir
Selincansu123 Zlem426 çalışırken napicaz bende evde bebeğe getirirsen diye korkuyorum sürekli pozitiflerle çalıştım 6 aya kadar ağlaya sizlaya ha bugün ha yarın olucak derken yirttim
Mel05 Selincansu123 cnm aşi seni koruycak bildigim kadariyla ama genede taşici olabilirsin sadece sana etkisi pek olmiycak diye biliyorum
Zlem426 Selincansu123 emzirme döneminde olabilir benim erken doğum riskim var doktor iki haftaya doğum olur dedi bide aşıyla uğraşsın istemiyorum vucudum