Betus-27 tam 24 haftalığım odası hariç herşeyi i hallettik çok şükür hem ocak zamı olmasın diye hallettik hemde yavaş yavaş aldıkça daha az zorluyor insanı diye aldık kaynanam sağolsun annem ve birde deli teyzemiz sağolsun deli gibi kıyafet aldılar bende geri kalan şeyler aldım yıkadım kaldırdım odası gelince de ütüleyip dizmeyi düşünüyorum Allah nasip ederse 😂🍒