Betus-27 bende bugün 24 hafta oldum arabayı aldık bi onun dışında aldım ufak tefek müslin,bir iki zıbın,ağiz mendili falan ama açıkçası pek de elle tutulur şeyler değil daha asıl alışverişe şubatta başlarım dedim.mayıs bebeği olcağı için bide izmirde oturduğumuz için zaten 1 ay sonra hava sıcak olur o yüzden uzun kollu ama ince şeyler alıcam 1 ay uzun kollu giydirin diyorlar ya temmuzda yazlıklara başlarız