Rabiis Ben hep ağda kullanıyordum, sadece hamile kaldıktan sonra bi kere jilet vurdum geçen ay, şimdi de korkuyorum acaba bir şey olur mu diye, kendimi kasıyorum çünkü zarar verir mi hiç fikrim yok ama tüy dökücünün zararlı olduğunu biliyorum doktoruna sormadan kullanmamanı öneririm