Esya21 Zıbın aldım 4-5 tane hem yeni doğan hem 3-6 aylık
Banyo havlusu aldım
Banyo süngeri
Emzik
Altlı üstlü takım genelde patikli aldım
Sade alt
Sade üst
Çok yenidoğan almadım çünkü herkes çabuk büyüdüğü için çok giyemez 3-6 ay almamı önerdiler
Anne Bebek çantası aldım
Bebek arabamızı aldık
E bebekten beşik aldık
Biberon
Suluk
Elbise askısı 🙈
Tulum
Kendim için göğüs pedi
Emzirme sütyeni
Hepsini e bebekten aldım 😍 Rabbim huzurla sağlıkla giydirmeyi nasip etsin hepimize🧚😍