deryamehmet35 Neslihan1903 bizimde kızımla son 39 ama sezeryan olacagi için haftaya gün alacağız sanırım son 25 falan 😘😍 çok heyecan verici
Mujdeavsar_777 Neslihan1903 amin inşallah canım benim inşallah hepimiz de sağlıklı ve hayırlı bir şekilde kucağımıza alırız yavrularımızı 🤲🐣