Neslihan1903 Gkcgkc aman bende de çıktı insülin kullanıyorum takma sende her şey onların sağlığı için doğumdan sonra kurtulacağım insülinden aman ıhmal etme doktor ne derse duy geçer inşallah 🤗
Zeynoveannesi Neslihan1903 ya benim de sezaryen olacağı için 99falan kaldı doktorum 23 Nisan gibi alırız dedi 💃🏻son 109 ama ben 99sayıyorum 😻
Zeynoveannesi Neslihan1903 ay bende dedim 23 Nisan olmasın resmi tatil kimse yok hastanede 😂 hep nöbetçi doktorlar olacak 😂 bakalım benimki de sancım falan gelmesin diye son haftalarda kıpırdamadan yatacam 😂
Mujdeavsar_777 Neslihan1903 amin inşallah canım benim inşallah hepimiz de sağlıklı ve hayırlı bir şekilde kucağımıza alırız yavrularımızı 🤲🐣
Rumeysa10 Neslihan1903 aynen günler güzel gidiyor ama riskli hamilelik olunca bize geçmiyor gibi geliyor
Rumeysa10 Neslihan1903 çok geçmiş olsun erken Doğum riskim var rahim ağzı serklajlıyım korku oluyor ister istemez
Neslihan1903 Rumeysa10 sizede geçmiş olsun yatın bol bol dinlenerek geçirin inşallah vakti zamanında gelir minnak 🤗