Seher- Son 74 günümüz inşallah 😌 bir şey sormak istiyorum hepinize hanımlar bugün kontrolüm vardı 29+3 üz doktorum artık 15 günde bir kontrollerimiz dedi erken değil mi sizce ?
Melisas Seher- hımm ben 34e kadar ayda1 defaydı.Sonrasında haftada 1e çıkardık. Keşke sorsaydınız :) ama bir problem olsa direk söylerdi
Neslihan1903 Seher- valla benim bebeğim tüp bebek olduğu için zaten 3 haftada bir gidiyordum şu an 26 haftalığım 30 haftalık olunca her hafta gideceğim birde insülin kullanıyorum o yüzden ama sizin ki normal ufaktan nst ye bağlanmaya başlarsınız herhalde
Neslihan1903 melmural oh maşallah benimde minnak kızım olacak 💕 aramız yakın hakkımızda hayırlısı inşallah 💗
Hulyaa67 Neslihan1903 59 🧸 ama her an gelebilir çünkü 2 kere suyum geldi durdurdular , hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻
Rumeysa10 Neslihan1903 aynen günler güzel gidiyor ama riskli hamilelik olunca bize geçmiyor gibi geliyor