Melisa_eker Dilara1503 Sezeryan da da sonradan ağrısı oluyormuş.Benimde ilk hamileliğim bilmiyorum da normal doğumdan korkuyorum çünkü birden fazla doğum izledim.Yırtılma oluyor ya ondan korkuyorum.😊😂Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin canım.😊🧿
Dilara1503 Melisa_eker amin inşallah canm ben normal çok istiyordum ama bebeğim için riskli enfeksiyonumdan dolayı doktor riske atmıyor mecburi Sezaryen yani sağlıkla kavuşalım da doğum şekli önemli değil 😊
Melisa_eker Sevgi1907 Bende valla ilk zamamlar mide bulantılarım yeni hafiflemeye başladı.İnşallah diğer zamnlar da çabuk geçer alırız bebişlerimizi kucağımıza.❤️🥰
Melisa_eker DlgluSeyda Bazı bebişler içeriyi daha çok seviyor vedalaşması için zamana ihtiyacı var demekki.🤭❤️Rabbim kucağına sağlıcakla almayı nasip etsin canım🥰🧿
Melisa_eker Cigdem_ckmz Maşallah az kalmış seninde.🧿❤️Rabbim sağlıcakla kucağını almayı nasip etsin canım.🧿