Melisa_eker DlgluSeyda Bazı bebişler içeriyi daha çok seviyor vedalaşması için zamana ihtiyacı var demekki.🤭❤️Rabbim kucağına sağlıcakla almayı nasip etsin canım🥰🧿
Melisa_eker Cigdem_ckmz Maşallah az kalmış seninde.🧿❤️Rabbim sağlıcakla kucağını almayı nasip etsin canım.🧿
Dilara1503 Melisa_eker amin inşallah canm ben normal çok istiyordum ama bebeğim için riskli enfeksiyonumdan dolayı doktor riske atmıyor mecburi Sezaryen yani sağlıkla kavuşalım da doğum şekli önemli değil 😊