Gamzee26 Melisa_eker çok çabuk geçiyo zaman bende 99 postu açmıştım sanki dün gibi seninde öyle hızlı güzel sorunsuz olur inşallah
Melisa_eker Jdiebsh Ya açılmalar bu haftadan itibaren başlıyor mu? Ben şimdi yürüyüş yapıyorum da daha erken biliyorum da.😂İlk hamilelik olunca her şeyi merak ediyorsun.🤭😂
Melisa_eker AyseAli_07 Ay benimde.🤭Bende hamile olduğumu öğrendim doğumhanede sürekli doğumlara baktım merk ettim çünki.😂ilk zamanlar korkuyla geçti.😂😂😂😂Sonra aman dedim hayıflansan da korksan da yasıycaksın düşünmeyi bıraktım sonra.😂
Melisa_eker Dilara1503 Sezeryan da da sonradan ağrısı oluyormuş.Benimde ilk hamileliğim bilmiyorum da normal doğumdan korkuyorum çünkü birden fazla doğum izledim.Yırtılma oluyor ya ondan korkuyorum.😊😂Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin canım.😊🧿
Jdiebsh Melisa_eker yürüyüşlere falan başladım bıde bebegım ters dogum pozısyonunu aldı 37 de geri yukarı dondu beyefendı dogum seklimiz belli degıl o yuzden 😂hamilelıkte yuryyuş iyi olur erken olsun bişi olmaz fazla kılo alımınıda engeller hem
Sevgi1907 Melisa_eker bizimde 48 günümüz kaldi saglikla kucagimiza alalim inşallah bebislerimizi 🥰 🥰 🥰