Banada aynisi oldu canim hatta bana bos gebelik dis gebelik birsuru sey dediler cok agladim ama iki uc hafta sonra gittigimde bebegimin kalp atisinida duydum bende aynisini yasadim biliyorum elinde degil heycanlisin ama herkezde ayni sey oluyormus banada aynisi dediler cok uzmustum kendimi simdi 18 haftalik olduk bile prensesimizle umarim rabbim gonlune gore verir 😚😚😚