mucizem09_ Merabalar kızlar bugun doktor randeavum vardi normalde 6 haftalik felan olmasi lazim bebek yok yolk kesesi var dedi bos gebelikmi yoksa olusacakmi yenimi dollendi lutfen cevap verin moralim bozuldu 😪
Sumeyyeunal mucizem09_ canım ilk kese sonra yolk sonra bebek oluşur . Benim de öyleydi boşuna tedirgin oldum . Canını sıkma yoll varsa bebekte olucak inşallah
Rabiiakaradas mucizem09_ bende de öyle oldu. Kese vardı bebek yoktu. Boş gebelik oldu. Kürtaj oldum 1 adet sonrası tekrar hamileyim 2 ay olucak üzülmeyin❤️
mucizem09_ 090714 gercektenmi haftaya tekrar gel dedi bebegi olusturacak yapi var ama bebek yok diyince herhalde bos gebelkk dedim kendi kendime
Aylinkut Bence bu 2 hafta daha gitmeyin doktora gdipte kafanızı kurcalamayin ben bebegi ve kalp atisini 8. Haftada gördmm. Aynı şeyleri yasadm
mucizem09_ Aylinkut sizedemi oyle dediler cok uzuldum oyle diyince birazdatersler gibi konustu modum hic kalmamisti
Sumeyyeunal mucizem09_ kaç haftalıksın . Bnm önceki gbrliğim öyleydi geç döllenme değil de erkn gitmiştim diye gözükmedi
727900 Bende 6 haftalıkken gittim kesede bebek yoktu doktor normal dedi 8 haftada gittim bebeğide gördüm kalp atışını da dinledim
Ruhak mucizem09_ yolk kesesi varsa gelişme ihtimali var bebeğinin hafta olarak 2 hafta daha bekleyebilirsin.. Hayırlısı olsun hakkında..
Mutlumklnc mucizem09_ aynısını bende yaşadım kese var yolk kesesi var bebek yok dedi başka bir doktora gittim bebeğinde gördü kalbini dinledik sakın moralini bozma yolk kesesi varsa bebek çok yüksek ihtimalle oluşur zaten biz şimdi 31. Haftaya gireceğiz 🥰
mucizem09_ Mutlumklnc ay neguzel umarim yaniliyordur girememistir oyle diyince basimdan asagi kaynarsu dokuldu aha dedim kesin bos
Mutlumklnc mucizem09_ tahmin edebiliyorum bende o şekilde oldum doktorum odasından nasıl çıktığımı bilmiyorum o gecem çok kötü geçti. O yüzden hiç korkma zaten önce kese oluşup daha sonra bebek görünüyor eminin görünecek minnak 🥰