mucizem09_ son adet tarihinin ilk günü ne zaman ? Ben de aynı şeyleri yaşadım çok ağladım ama sonradan üzülcek bişe olmadıgını fark ettim cunku olumsuz bi durum hissedip vücut bebegi oluşturmuyormuş 7haftalıkken operasyonla alındı, şuan 20. Hafta gebeligim var ☺️ Herşey gönlünce olsun sakın uzulme hiç olmaması saglıksız olmasından iyidir ☺️👍🏼